mandag 24. mars 2008

1.påskedag


iadg når eg såg ut vinduet snødde d :O hadde ALDRI forventa d! va jo nesten sommar igår føltes d som.. hm.. d e rart ver.. VELDIG rart.. idag for alle på fjellet så eg såv lenge ;D åsse va eg med elisabeth å øystein på Moody ;D å eg darkk min fuste kaffi *stolt*
ittepå tok eg bussen t åkra å va hos tvillingane alle jekk tiligt å daniel jekk å la seg, så va bara meg,ruben å david ijen ;D så me såg lord of the ring 2 me hadde tenkt å se alle ;D hahah mn sånn me ein gong så hørre eg snorking på begge sider av meg, der hadde ruven såvna i ett hjørna på sofaen å david hadde sovna oppå meg * tommelopp*
å når ruben sko kjøra meg him så va d snødd mer, så me sto å skrapte bilen sånn hall 3 på nattaå ;D d har eg aldri jort før :D

1 kommentar:

L. sa...

Hahahaha!!! Konge det.. men de har misforstått, ska man sove i løpet av ringenes herre så ska det skje under 1'en. det e jo de to siste som e kjekkast:P
<3