mandag 3. november 2008

Ønskelista :D

folk bjunne å spør ka eg ønske emg t jul nå :)
så tenkte eg konne laga ei laga ei lisa her ;D

http://www.gaversomforandrerverden.no ting fra denna nettsidå her :) det går uår et på at dei så trenge gaven får an å eg får ein bekreftelse på at f.eks ein familie i guatemala får ei geit :)

http://www.friendsfairtrade.no
Friends Fair Trade driftes av den humanitære næringsdrivende stiftelsen Friends Foundation. Alt overskuddet fra butikkdriften kanaliseres inn i stiftelsen som støtter utviklingsprosjekter i Sør- og Sørøst-Asia. Det første prosjektet som får midler fra stiftelsen er Mith Samlanh's (Friends) Center i Phnom Penh, Kambodsja.

cd'ar:
metallica - dead magnetic
killswitch engage - as daylight dies
marit larsen - the chase
kaizers orchestra - maestro
finch - what it is to burn
kome kje på flere nåå ;P

ting t eg flytte ut:
blender
brødrister
vannkoker
gryter and stuff
wokpanna
taco sett(skåler)
snack sett (skåler)
fondue sett
o mer ;D



2 kommentarer:

Anonym sa...

Astrid Katrine har også blogg!
Koselig :)
Jeg kommenterer for å reklamere litt for min jeg ^_^

L. sa...

Nice ak... nå veit eg ka du ska få:) <3